Telefonische acquisitie is niet moeilijk, goede acquisitie echter wel

Met bovenstaande stelling bent u het eens, anders had u zeker niet doorgelezen, waar onderscheidt B2bpro zich dan in:

Kwaliteit

Wij werken uitsluitend met sales professionals met ruime ervaring op het gebied van telemarketing.  Al onze professionals begrijpen de do’s en don’ts van goed en effectief klantcontact. Volgens ons begint een goed gesprek met luisteren en inspelen op de behoeftes van de prospect.

 

AFM vergunning

B2bpro beschikt over een AFM vergunning om te mogen bemiddelen in zakelijke, particuliere schadeverzekeringen en hypotheken. Wij zijn hierdoor in staat inhoudelijk in te gaan op producten en diensten van financiële dienstverleners. Het telefoongesprek krijgt hierdoor ook een expertise component.

 

Een belcampagne op maat

Goede acquisitie staat of valt met een goede business propositie. B2bpro hanteert hierbij het 3-E model (Entertainment, Empowerment, Education). Het toepassen van dit model zorgt ervoor dat onze boodschap de maximale impact bereikt bij de suspect of prospect. Dit resulteert weer in hogere conversies voor de opdrachtgever.

 

B2bpro werkt uit naam van de opdrachtgever

B2bpro hanteert het uitgangspunt dat een gesprek met  een B2bpro professional moet aanvoelen als een gesprek met een medewerker van de opdrachtgever. Kwaliteit en kennis beheersen onze gesprekken. Alleen als wij de prospect serieus nemen worden we zelf ook serieus genomen.

 

Agenda synchronisatie + afspraakbevestiging prospect

B2bpro kan indien gewenst er voor zorgen dat de afspraken die gegenereerd worden automatisch in uw agenda worden geplaatst. Dit zonder dat u ons toegang hoeft te geven tot uw eigen computersystemen. Groot voordeel van deze manier van werken is dat er een dubbelzijdige agenda synchronisatie mogelijk is, waardoor u flexibiliteit in uw agenda behoudt.