Services

Callcenter verzekeringen

Telefonische acquisitie laten uitbesteden dankzij onze professionele callcenter sales specialisten

B2bpro als uw gespecialiseerde callcenter voor verzekeringen

Als ondernemer weet u als geen ander hoe belangrijk het is om constant op verschillende manieren in uw onderneming te investeren. Hierbij bent u steeds bezig met het uitbreiden van uw klantenkring, maar vergeet u ook zeker niet te investeren in uw bestaande klanten. Het opvolgen van leads, het benaderen van prospects, up en cross selling… Het zijn allemaal manieren om uw portefeuille uit te breiden en meer uit uw bestaande klantenbestand te halen. Koude acquisitie is hierbij een effectief instrument. Wel is het een methode waar niet iedere onderneming en werknemer tegenover staat. Het is namelijk best ingewikkeld om dit op een goede manier in te zetten. B2bpro is uw gespecialiseerde callcenter voor verzekeringen en wij helpen u hier graag mee.

Waarom uw acquisitie uitbesteden?

Onze voordelen

Door gebruik te maken van onze service, kunt u zich richten op dat waar ú in uitblink.

Bespaar tijd

Onze systemen zijn zo ingericht dat we zeer efficient kunnen acquireren.

Verbeter uw conversie

Doordat we enkel kwalitieve leads aanleveren verspilt u minder tijd aan 'zinloze leads'.

Meer omzet

Samen werken we aan meer klanten en meer omzet!

De werkwijze van ons verzekeringen callcenter

B2bpro is meer dan alleen een verzekeringen callcenter. We kunnen ook in andere gebieden binnen de koude acquisitie voor u uitvoeren. We raden u zeker aan om ook uw bestaande klanten te benaderen. 80% van uw omzet ontstaat namelijk uit 20% van uw klanten. We zijn WFT gecertificeerd en mogen zodoende niet alleen contactgegevens van uw prospects opvragen, maar ook bemiddelen. Onze vakkundig opgeleide medewerkers weten als geen ander hoe ze de ‘nee’ van uw klanten en prospects op een prettige en ongedwongen manier naar een ‘ja’ kunnen ombuigen. Indien gewenst kunnen we ook de leadopvolging van u overnemen. Leadopvolging verdwijnt bij veel ondernemingen al snel tussen de stapel taken waar u zo weinig tijd voor heeft. En dat is enorm zonde.

Op zoek naar een callcenter voor verzekeringen? Neem contact met ons op

Voordat we starten met de belcampagne nemen we de tijd uw onderneming en product of dienst te leren kennen. We bellen namelijk uit naam van de opdrachtgever en om professioneel en betrouwbaar over te komen, is het belangrijk dat we weten waar we het over hebben. Zodra de belcampagne loopt, informeren we u regelmatig over de stand van zaken. Wilt u nu ook een callcenter voor verzekeringen inschakelen en bent u benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.