Services

Telemarketing hypotheken

Telefonische acquisitie laten uitbesteden dankzij onze professionele callcenter sales specialisten

Telemarketing voor hypotheken uitbesteden

Telemarketing, en dan met name koude acquisitie, zijn heel belangrijke manieren om leads en prospects te benaderen, maar ook om cross, up en deep-sell op uw bestaande relaties toe te passen. Sterker nog, kijken we naar bestaande relaties, dan is dit vaak een vergeten groep. Ze zijn immers al klant en we besteden liever tijd en aandacht aan het uitbreiden van de klantenkring met potentiële nieuwe klanten. Toch laat u veel omzet liggen door uw telemarketing voor hypotheken niet toe te passen op uw bestaande klantenkring. Een beroemde verkoopregel (de Wet van Pareto) stelt namelijk dat 80% van uw omzet afkomstig is van 20% van uw bestaande klanten. Nu is telemarketing voor hypotheken een dermate specialistische taak dat u er goed aan doet dit uit te besteden aan een professioneel kantoor. B2bpro is zo’n professioneel kantoor met bijzonder veel kennis en jarenlange ervaring.
Waarom uw acquisitie uitbesteden?

Uw voordelen

Door gebruik te maken van onze service, kunt u zich richten op dat waar ú in uitblinkt.

Bespaar tijd

Onze systemen zijn zo ingericht dat we zeer efficiënt kunnen acquireren.

Verbeter uw conversie

Doordat we enkel kwalitatieve leads aanleveren, verspilt u minder tijd aan 'zinloze leads'.

Meer omzet

Samen werken we aan meer klanten en meer omzet!

B2bpro is uw specialist in hypotheken telemarketing

Bij B2bpro zijn enkel ervaren en goed getrainde sales professionals werkzaam. We weten uit ervaring dat onze B2B aanpak in de financiële sector bijzonder succesvol is. Ons callcenter beschikt over een AFM-vergunning. Doordat we naast het uitvragen van contactgegevens ook mogen bemiddelen, halen we meer uit het klantcontact dan een telemarketing bureau zonder AFM-vergunning. Wij laten ons niet afschrikken door ‘nee’, maar zien dit als een open deur voor een respectvol gesprek met als doel deze ‘nee’ toch om te buigen naar een ‘ja’ en dus een afspraak tussen u en de prospect of de klant.

Telemarketing voor hypotheken nodig? Neem contact met ons op

Een belangrijke stap die we zetten voor aanvang van de belcampagne is dat we uitvoerig met u in gesprek gaan om uw product of dienst te leren kennen. We bellen namelijk uit uw naam en kunnen daarmee alleen een volwaardig gesprekspartner zijn wanneer we uw product of dienst begrijpen. Hebben wij uw interesse gewekt of heeft u wellicht nog vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op, we staan voor u klaar.